• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Педагогічний досвід

03.02.2016р. проведено педагогічну раду на тему: "Формування ціннісних орієнтацій до навчально-пізнавальної діяльності учнів"

Мета: активізувати знання та досвід за проблемою; переосмислити місце освіти в системі цінностей особистості; проаналізувати наявні методики та прийоми підвищення мотивації до навчання в сучасній педагогіці; розвивати навички роботи в групах; сприяти згуртованості колективу; підвищити професійний рівень педагогічного колективу.

План роботи
1. Формування ціннісних орієнтацій до навчально-пізнавальної діяльності учнів.
2.Шляхи підвищення навчальних досягнень учнів.
3. Зацікавлення як засіб стимулювання пізнавальної діяльності учнів.
4. Психолого-педагогічні аспекти створення ситуації успіху на уроці.



10.11. 2016р. проведено педагогічну раду на тему: «Рівень професійної майстерності вчителя як найважливіша умова забезпечення належного рівня навчальних досягнень учнів. Про стан викладання математики у початкових класах».

План

І. Складові педагогічної майстерності.

1.1.Ознайомлення зі станом дослідженої проблеми в сучасній педагогічній науці. (Доповідь Кравченко Н. В., Бондар О. О.).

1.2.Доповідь директора школи Коломієць В. І.: обґрунтування актуальності теми; характеристика форм роботи, оригінальних методичних прийомів вчителів школи, результативність досвіду.

1.3.Ріст педагогічної майстерності вчителя. Шляхи формування педагогічної майстерності: ознаки зростання педагогічної майстерності вчителя на уроці; показники оцінки професіоналізму вчителя; діагностика професійної підготовленості до педагогічної діяльності.

ІІ. Проведення методичної естафети. Демонстрування зростань педагогічної майстерності вчителів. Результативність досвіду. Доповідачі: Бондар Ю. О., Шендер О.Г., Соловйова О. О. Юрченко Н. Ю.).

ІІІ. Висновки та визначення перспектив у роботі.


2 лютого 2017 року в школі відбулося засідання педагогічної ради – тренінгу «Формування в учнів культури поведінки, навчання їх способів розв'язання конфліктів».

Доповідь директорі школи Коломієць В. І. «Дисципліна учнів – шлях до ефективної результативності їх навчальної діяльності» була досить актуальною. Адже сьогоднішнє життя вимагає від вчителів і від учнів високої дисципліни і виконавської чіткості. У їх формуванні значна роль належить навчально – виховному процесу, зокрема шкільній дисципліні. Облік відвідуван6ня учнів, запізнення, кожен випадок порушення дисципліни слід детально аналізувати й давати йому відповідну оцінку. Учень повинен глибоко усвідомить, що його обов'язок як громадянина – сумнінно вчитися та зразково поводитися.

Практична частина – робота в групах «вчителі», «учні» (визначали причини конфліктних ситуацій, які виникають під час навчального процесу).

Ділова – гра – «Запобігання та вирішення конфліктів».

Систему роботи класного керівника початкової школи з формування в учнів культури поведінки та спілкування презентувала Юрченко Н. Ю. та Бондар О. О.

Питання етики та культури поведінки вчителів, їх взаємостосунки з учнями та батьками презентували класні керівники Винярська Ю. М. та Бондар Ю. О.


30.08. 2017 р. в Кам'яномостівській ЗОШ І – ІІ ступенів відбулась педагогічна рада.

Порядок денний

1. Вибори секретаря педагогічної ради на 2017 – 2018 н.р.

2. Аналіз навчально – виховного процесу школи за 2016 – 2017 н.р.

3. Про погодження плану роботи Кам'яномостівської ЗОШ І – ІІ ступенів 2017 – 2018 н.р.

4. Про затвердження плану роботи бібліотеки на 2017 – 2018 н.р.

5. Про затвердження структури на 2017 – 2018 н.р. та режиму роботи школи, правил внутрішнього трудового розпорядку.

6. Про оцінювання навчальних знань учнів 2 класу у 2017 – 2018 н.р.

/Files/photogallery/828/IMG_20170830_101017.jpg

/Files/photogallery/828/IMG_20170830_101932.jpg


Кiлькiсть переглядiв: 200

Коментарi